Dužnost svakog potrošača je da promjenu vlasništva nastalu zbog smrti dotadašnjeg vlasnika ili nastalu pravnim poslom (darovanje, kupoprodaja i sl.) prijavi u roku od 15 dana od nastupanja takve činjenice.
Promjenu vlasništva ili podataka o vlasniku može zatražiti isključivo vlasnik ili zakoniti posjednik nekretnine koja je priključena na javnu vodoopskrbu.
Zahtjevu za promjenu podataka vlasnika vodovodnog ili kanalizacijskog priključka treba priložiti slijedeću dokumentaciju:
- Fotokopija jednog računa za potrošenu vodu i/ili kanalizaciju
- Fotokopija osobne iskaznice
- OIB
- DOKAZ VLASNIŠTVA nekretnine za koju se priključak koristi (vlasnički list ili rješenje o nasljeđivanju, ili drugi dokument koji nedvojbeno potvrđuje vlasništvo).
Dokument "ZAHTJEV ZA PROMJENOM VLASNIŠTVA" možete skinuti ovdje ->
Napominjemo, da se prije dostave gore navedenog dokumenta treba izvršiti očitanje brojila, te da nad navedenim priključkom ne smije biti potraživanja od strane Našičkog vodovoda d.o.o., jer u protivnom nećemo izvršiti prijenos.
Kompletna dokumentacija s potpisanim Zahtjevom može se dostaviti putem:
- pošte (NAŠIČKI VODOVOD d.o.o., Vinogradska 3, Našice),
- osobno,
- skenirano na e-mail: reklamacije@nasicki-vodovod.hr
Odgovorna služba i osoba:
Voditelj odjela za očitanje, obračun i naplatu komunalnih usluga
Nedjeljka Katavić