Edukacije tvrtke Ekonerg koja obavlja usluge promidžbe i vidljivosti u sklopu EU projekta „Poboljšanje vodnokomunalne infrastrukture Aglomeracija Našice”

U Našicama je prošli tjedan provedena dvodnevna edukacije tvrtke Ekonerg koja obavlja usluge promidžbe i vidljivosti u sklopu EU projekta „Poboljšanje vodnokomunalne infrastrukture Aglomeracija Našice”

U okviru ugovora iz područja komunikacije i vidljivosti, tvrtka Ekonerg prati svog korisnika Našički vodovod u provedbi projekta iz područja vodno-komunalnog sektora Aglomeracije Našice. Vrijednost projekta je 207.823.212,50 HRK, a najveći dio sredstava dolazi iz sredstava Europske unije. Projekt obuhvaća proširenje i rekonstrukciju sustava vodoopskrbe, proširenje, rekonstrukciju i sanaciju sustava odvodnje, povećanje broja korisnika usluga te pročišćavanje i optimiziranje tlakova u vodoopskrbnoj mreži kao i poboljšanje sustava daljinskog nadzora upravljanja sustavom vodoopskrbe.

Maja Jerman Vranić iz Ekonerga izjavila je kako je sam zadatak tvrtke od samog starta i početka provedbe projekta pomoći korisniku vezano za komunikaciju i vidljivost, ispuniti usluge promidžbe i vidljivosti te provesti kampanju za podizanje svijesti stanovništva u području vodnih usluga. Sama komunikacija i vidljivost je propisana određenim europskim uredbama i propisima i kao takva je i dio ovog projekta.

Interne edukacije koje se provode u okviru projekta usmjerene su jačanju kapaciteta korisnika i pomoći korisniku vezano za komunikaciju i vidljivost. Edukacija je usmjerena načinima prezentacije projekta, komunikaciji sa zainteresiranim stranama, kako odgovarati brzo i točno, kako komunicirati s medijima itd. Vjerujemo da će naše dvodnevne radionice biti uspješne – izjavila je Maja Jerman Vranić i istaknula kako je intencija korisniku pomoći da komunicira jednostavno, točno, brzo i efikasno te da bude na usluzi korisnicima, medijima, novinarima i da se razvije jedna dobra komunikacija i interakcija.

-Pred našim korisnikom, odnosno Našičkim vodovodom je jedno zahtjevno razdoblje građevinskih radova stoga će biti pitanja na koje će se tražiti brzi i točni odgovori. Mi smo im kroz ove radionice ponudili pomoć u predstavljanju projekta i komunikaciji – od pripreme prezentacije, pripreme obraćanja medijima, organizacije tiskovnih konferencija, razvijanja međusobne suradnje s novinarima, načinu na koji će se pisati pojašnjenja i odgovori, i to su sve bile teme naših dvodnevnih radionica – izjavila je Maja Jerman Vranić i naglasila kako su korisnici na edukacije odgovorili pozitivno i dobro.

Predsjednik uprave Našičkog vodovoda Oto Dudjak nakon edukacije je izjavio kako su djelatnici Našičkog vodovoda uspješno svladali kako se vrši komunikacija gostovanja u medijima i držanje prezentacija prema vanjskim korisnicima.

-Na edukaciji smo saznali vrlo opširno i korisno kako ćemo se ponašati u svezi komunikacije gostovanja u medijima prema građanima za vrijeme izvođenja radova. Educirani smo i komunicirati i prema svim onima koji potrebito moraju biti informirani u svezi ovog projekta – izjavio je Oto Dudjak.